IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

> V-maxx Golf II en III, 2 sets met telkens 1 lekkende demper
Dirty Fool
post Jul 31 2010, 01:21 PM
Post #1

Group: Members
From: Hasselt
Member No.: 1567

Hello,

ikzelf rij met een Golf II 16d, al 4j en 90000km goed verlaagd met V-maxx van de eerste sets.
Mijn zus heeft sinds vorig jaar een tweedehands setje v-maxxen op haar golf III 19TD.

Nu, om to the point te komen, we hebben allebei last van een lekkende demper achteraan...

Zijn de poten per paar te verkijgen, waarbij we dan van beide auto's de achterste dempers nieuw kunnen plaatsen?
Of is dit enkel per set, zodat we straks overschot aan veerpoten hebben liggen?

Verder bedacht ik dat de nummers wel eens dezelfde konden zijn, zodat ik dus 1 paar dempers of nieuwe set koop en de nog goede demper van de Golf II overzet naar de Golf III van mijn zus?

Ik wil uiteraard zo weinig mogelijk problemen op de keuring ook, beide wagens zijn verlaagd gekeurd op de V-maxxen en ben uiteindelijk wel content geweest van mijn set. Een 2de handse set kan altijd tegenvallen natuurlijk.

Op beide wagens is vooraan alle draad benut en achteraan nog 2-3cm over, dus overschakelen naar andere sets voor comfort is nutteloos...

Ik had wel overwogen om op mijne Golf II iets nieuws , bv een AP, te laten plaatsen, zodat mijn zus dan de goede restanten van mijn v-maxx kon verder gebruiken.

Kortweg: kan ik dempers los kopen OF 1 set kopen en de 2 oude samenvoegen zodat de besten (niet lekkende) gemonteerd zijn en beide wagens gekeurd blijven

grtz

Davy
Go to the top of the page

+Quote Post

Start new topic
Replies
Psycho.06
post Aug 4 2010, 08:38 PM
Post #2

Group: Members
Member No.: 35369

Je kan de schokdempers apart kopen voor de 2 voorste is het bij crauwels 240 euro ..
Go to the top of the page

+Quote Post

Posts in this topic

Reply to this topicStart new topic

Lo-Fi Version Time is now: 10th September 2010 - 01:52 PM