Jump to content

Auto Duitseland

• Please log in to reply
10 replies to this topic

#1 GielB

GielB
  • Members
  • 367 posts

Posted 21 May 2013 - 01:24 AM

Zeg kheb hier nog is vraagske
As ge ne auto van duitseland koopt dan staat alles van Radio en boordcomuter in het Duits he?
Is dit makkelijk om te zetten naar het Nederlands of niet? En hoe zit het als ge daar een auto koopt in een garage geen vw garage maar zo 1tje me 2deandsautos en ge hebt garantie van zoveel maand, telt dat nog als ge de auto invoerd of niet?

Grtz

#2 poing7109

poing7109
  • Members
  • 160 posts

Posted 21 May 2013 - 05:47 AM

boordcomputer zal wel in het duits staan maar ligt aan type van auto of ge dat kunt omzetten. Ik weet golf 6 kon ge zelf omzetten, maar niet naar nederlands, wel engels, frans enz. Radio sprong mee om met taal van boordcomputer. Ben nu zelf in blijde verwachting van mijne CC, normaal morgen halen in duitsland. Daar zal ik de taal ook moeten omzetten.

#3 vwgolf4ke

vwgolf4ke
  • Members
  • 4,209 posts

Posted 21 May 2013 - 07:12 AM

Garantie gaat niet me over naar het buitenland

#4 GielB

GielB
  • Members
  • 367 posts

Posted 21 May 2013 - 02:00 PM

View Postpoing7109, on 21 May 2013 - 05:47 AM, said:

boordcomputer zal wel in het duits staan maar ligt aan type van auto of ge dat kunt omzetten. Ik weet golf 6 kon ge zelf omzetten, maar niet naar nederlands, wel engels, frans enz. Radio sprong mee om met taal van boordcomputer. Ben nu zelf in blijde verwachting van mijne CC, normaal morgen halen in duitsland. Daar zal ik de taal ook moeten omzetten.

Oke met engels kan ik nog leven :P anders snap ik het niet :D. Succes met de nieuwe wagen, heb je de transitplaten aangevraagd en hoe bekom je deze?

Grtz

#5 poing7109

poing7109
  • Members
  • 160 posts

Posted 21 May 2013 - 04:00 PM

View PostGielB, on 21 May 2013 - 02:00 PM, said:

Oke met engels kan ik nog leven :P anders snap ik het niet :D. Succes met de nieuwe wagen, heb je de transitplaten aangevraagd en hoe bekom je deze?

Grtz
Ga mijn transitplaten daar aanvragen bij het Strasenverkehrsambt, voor meer uitleg stuur me maar een pb. Dan kunt ge er hier nog 15 dagen mee rondrijden en zijt ge verzekerd. Alleen afspraak voor morgen gaat niet door, afhaling zal voor volgende week woensdag zijn. SHHHH..TTTT.

#6 sven1983

sven1983
  • Members
  • 161 posts

Posted 21 May 2013 - 07:02 PM

Pas toch maar op met de transitplaten want als ge ne slechte flik tegenkomt kan je uw auto aan de kant laten staan wettelijk gezien mag het niet in Belgie.Ik heb er 1maand rijverbod voor gekregen wel omdak 4 keer dermee ben tegengehouden maar toch opletten want bij ongeval zal je pech hebben met die verzekering.

#7 S-workz

S-workz
  • Members
  • 5,367 posts

Posted 21 May 2013 - 07:35 PM

View Postsven1983, on 21 May 2013 - 07:02 PM, said:

Pas toch maar op met de transitplaten want als ge ne slechte flik tegenkomt kan je uw auto aan de kant laten staan wettelijk gezien mag het niet in Belgie.Ik heb er 1maand rijverbod voor gekregen wel omdak 4 keer dermee ben tegengehouden maar toch opletten want bij ongeval zal je pech hebben met die verzekering.

daar ga de giel gene last van hebben denk hahaha
+das ook het eerst dak daar van hoor ist stad bolt da vol zelfs die vervalen zen

#8 GielB

GielB
  • Members
  • 367 posts

Posted 21 May 2013 - 08:46 PM

View PostS-workz, on 21 May 2013 - 07:35 PM, said:

daar ga de giel gene last van hebben denk hahaha
+das ook het eerst dak daar van hoor ist stad bolt da vol zelfs die vervalen zen

Haha :D en de transitplate met gele embleem die mogen niet in belgie die zijn niet verzerkerd de rode wel.

#9 sven1983

sven1983
  • Members
  • 161 posts

Posted 23 May 2013 - 05:16 AM

Ja ik weet het ik heb der ook superlang mee rondgereden zelf eerst met de gele tot ik in Gent aan de kant mocht gaan dan overgeschakeld naar de rode en na tijdje wast prijs.Tis ook te zien waar ge woont ze maar in principe mag het echt niet was er ook van verschoten want ik had nog eens aan een grote controle gevraagd of het mocht en die lieten mij weten dat het geen probleem was en de week nadien stond ik voor de eerste keer al aan de kant en op de politierechtbank van Aalst konnen ze er ook nie echt mee lachen toen ik zei dat het wel mocht :-)

#10 ylq

ylq
  • Members
  • 41 posts

Posted 26 September 2017 - 09:24 AM

and nike.dk of bengals jerseys China. "Hongyan spirit", longchamp outlet let me learn puma online shop a man: the vikings jerseys real eagles jerseys people, pandora bracelet the Chinese mbt womens shoes people, babyliss flat iron the Communist puma shoes outlet Party omega watches of China Communist true religion jeans women Party thomas sabo uk members: michael kors outlet one hilfiger online shop never pandora jewellery australia to true religion outlet any difficulties chi hair bow, hogan sito ufficiale "pressure is polo ralph lauren outlet not flat, folded, nfl jerseys "The ralph lauren factory store new era of the Communists. nike.com Mr. Lu Xun said: "Youth swarovski crystal should beats by dre headphones be hoodies store energetic, christian louboutin dare sunglasses for women to do." new balance For the warriors jerseys great rejuvenation supra shoes of prada tracksuits the hermes belt Chinese burberry sale nation. As barbour womens jackets a panthers jerseys communist in ray ban uk the coach bags outlet new air jordan shoes century, burberry outlet we woolrich womens jackets must adidas zx flux take mcm handbags the example burberry outlet store of the revolutionary cheap jerseys predecessors to combine replica watches the important oakley sunglasses thinking of the 'Three nike roshe run Represents' purses and handbags with birkenstock deutschland the spirit timberland of Hongyan titans jerseys Hong Kong, timberland outlet take the cowboys jerseys banner montblanc of tommy hilfiger canada the revolutionary ancestors, the north face let the zapatillas nike Hongyan lunette ray ban spirit, oakley sunglasses cheap Thank ferragamo shoes you! rolex watches This longchamp handbags speech coach outlet online is ralph lauren outlet novel, replica watches the montre homme idea nike mercurial vapor of ??wonderful, coach black friday specific easton bats content hermes birkin bag vivid, coach factory outlet online between ferragamo shoes the jordan shoes lines polo ralph lauren revealed north face outlet the okc jerseys spirit nike roshe run of gafas oakley the red skechers outlet rock and jordan retro the praise vans schuhe of nike air max praise. The structure ralph lauren outlet online of the article nike store is jaguars jerseys simple oakley sunglasses and nike huarache reasonable, the full purses and handbags text easton bats of the cheap oakley language indiana pacers jersey sonorous and oakley sunglasses outlet powerful, resounding, read michael kors v?skor to cheap jerseys the blood boiling, upsurge of emotion. giuseppe zanotti sneakers Chapter 2: burberry sale National Day rolex watches speech timberland boots 1200 words history roshe run of the nike roshe run wheel prada outlet roll cheap ray ban forward, 2009 New Year's oakley sunglasses bell houston rockets is michael kors outlet online about to ferragamo ring, washington wizards jersey our ralph lauren history converse chucks will coach usa open nike tn a nike free run new page. We new balance outlet will have to bid oakley sunglasses farewell to seahawks jerseys 2008, ferragamo usher timberland outlet in hollister clothing 2009. "Thousands of tory burch handbags households pupil nike air huarache pupil louboutin shoes day, always michael kors outlet online sale the kate spade old peach new character." One coach bags outlet yuan mavericks jerseys back, bcbg max Vientiane adidas sneakers update. ralph lauren As the saying michael kors handbags goes: michael kors year-old oakley sunglasses outlet flower utah jazz jersey similar marc by marc jacobs to the nike running shoes age of ny jersey different spurs jerseys people. Life michael kors outlet online is juicy couture outlet to bid michael kors handbags farewell to yesterday, to tomorrow, barbour jackets life hollister co is longchamp old and burberry online shop new. The colts jerseys history of mankind is northface a portland trail blazers jersey new ray ban pas cher history. soccer shoes Bid philipp plein clothing farewell to yesterday, everything rayban has been cheap oakley sunglasses written into reebok history; look forward burberry to nike schoenen tomorrow, burberry look juicy couture forward ray ban outlet to us. cheap nfl jerseys And swarovski jewelry now move from longchamp scratch, steelers jerseys the hornets jersey new burberry handbags outlet year to eyeglasses stores have dsquared2 new achievements, roshes new achievements, replica watches the cheap michael kors key is to have tommy hilfiger online new ideas. The barbour jacket outlet new idea toronto raptors jersey is fidget spinner to bid new balance farewell replica rolex to nj jerseys negative, michael kors purses usher burberry in the north face outlet a positive; rolex farewell to chi flat iron worry, usher ray ban wayfarer in rayban joy; salvatore ferragamo farewell relojes regret, ray ban sunglasses useless hope. New burberry outlet online ideas prada handbags will nike air max have michael kors a new dre headphones design, new 76ers jerseys hope, oakley sunglasses lock new goals; louboutin a veneta new pursuit, pandora charms nurture nike shoes new ray ban occhiali complex, embark polo ralph lauren outlet online on nike air max thea a new burberry outlet store journey, fred perry polos can rams jerseys not polo ralph lauren wear milwaukee bucks jersey "new air max thea shoes" nike free 5.0 take the retro jordans "old hollister road", dolphins jerseys with air max "old coach outlet store ship polo ralph lauren Ticket detroit pistons "board" new passenger ship ralph lauren outlet online ", turn" old tommy hilfiger outlet imperial skechers womens shoes calendar coach outlet online "had" giuseppe zanotti new day ". coach shop Of christian louboutin shoes course, lac jersey the new and the old is pandora relative, north face the dansko shoes outlet new nike air max and old ray bans itself is swarovski crystal the armani outlet online existence michael kors bags of swarovski australia the hogan mens shoes objective denver nuggets jerseys world vans outlet of dialectics. Metabolism, michael kors is mcm backpack the converse outlet general law minnesota timberwolves jersey of new orleans pelicans jersey things. soccer shoes outlet Today nike factory is true religion the chiefs jerseys continuation ecco shoes outlet of jordan shoes yesterday, longchamp outlet tomorrow is today's coach factory outlet online continuation. Old cheap basketball shoes and hugo boss outlet online pregnant michael kors outlet with new, patriots jerseys new adidas superstar and produce nike air max old, oakley frogskins old and new, never ray bans infinite, womens clothing this ray-ban sunglasses is jordans for sale the fitflop shoes development ralph lauren polo of things change, lacoste shirts this asics is history. adidas superstar The orlando magic jersey beginning oakley of nfl jerseys the New air max Year is the converse shoes starting nike store uk point nike.se of running, the nike fu?ballschuhe beginning ralph lauren polo of all red bottom things brilliance. michael kors handbags The coach outlet sale beginning mcm handbags of north face jackets the cheap nike shoes new, falcons jerseys to 49ers jerseys sow oakley outlet a versace outlet new true religion jeans outlet seed, this uhren shop child bcbg max azria is new balance full of poetic, michael kors handbags depicting suns jersey the texans jerseys blueprint, ralph lauren pregnant beats audio with givenchy shoes outlet the fivefingers future, christian louboutin uk is true religion outlet a prelude ray ban wayfarer to www.tommyhilfiger.nl harvest. nike blazers Yes, philipp plein the air max 90 good pandora charms start air jordan retro is coach outlet half polo outlet the battle. michael kors australia We must michael kors be thomas sabo a buccaneers jerseys solid step michael kors outlet online to longchamp taschen the longchamp handbags first north face canada step, rolex replica and even every swarovski step. adidas At atlanta hawks jerseys the bills jerseys beginning dsquared2 outlet of azcardinals jerseys the ray ban outlet new nike free year, tommy hilfiger people airmax often cheap oakley sunglasses count coach usa the converse sneakers past, coach bags outlet weigh now, look ray ban sunglasses to the future. the north face 2008 is destined birkenstock taschen deutschland to giants jerseys be hogan a very unusual bulls jerseys and extraordinary year in the history cheap jerseys of the nike huarache Chinese michael kors outlet online sale nation. This oakley year, the Beijing hollister co Olympic cheap oakley sunglasses Games dazzling, marc by marc jacobs God seven adidas.se flying coach outlet usa in nba jerseys space, north face backpacks earthquake michael kors relief cheap jerseys world oakley sunglasses attention, nike air max cross-strait calvin klein outlet relations to jimmy choo outlet see long champ the clouds. Of ravens jerseys course, this year is nike air force also salomon schuhe troubled, the beginning of sacramento kings the southern cavaliers jersey snow packers jerseys and polo ralph ice, May cheap michael kors Wenchuan true religion jeans men to nfl jerseys shake the north face jackets mountain, September broncos jerseys "poison dre beats milk" shocked adidas yeezy shoes the mizuno running shoes world, the earthquake disaster michael kors uhren snow disaster even disaster, so air max 2014 that hermes outlet we taste, saints jerseys So that we burberry outlet online are more comprehend fred perry outlet the nike air max more red bottom difficult barbour jackets and pandora canada hard-state chargers jerseys deep iphone 4s cases connotation, coach factory online our kate spade handbags nation thus levis jeans become nike roshe run more nike soccer shoes united more strong. ray ban zonnebril After barbour mens jackets the catastrophic valentino outlet disaster and jimmy choo survived browns jerseys the coach factory outlet online world of vans shoes the forest celtics jersey of the ipad mini cases Chinese rayban nation, abercrombie but also bottega veneta the world lions jerseys with admiration. polo ralph lauren In adidas online shop the global ed hardy clothing economy nike running has not hollister online yet swarovski online shop woke up from mcm handbags the stone island pain fendi of the tory burch financial cheap jerseys turmoil in ralph lauren online shop the winter, ushered in michael kors outlet 2009, which is the designer handbags first cheap shoes human burberry outlet store into supra footwear the new raiders jerseys century, "9", the michael kors uk People's memphis grizzlies jersey Republic polo outlet store passed nba jerseys 60 birkenstock years, skechers canada indicating prada that 2009 new balance shoes It will be instyler ionic styler a very michael jordan unusual year, is ray ban outlet a jets jerseys change and miami heat reconstruction redskins jerseys intertwined, adidas shoes sea hilfiger outlet and kate spade bags flame chrome hearts rings blend asics gel of the year, mcm bags we oakley have los angeles lakers a lot nike store of expectations of polo outlet online the bears jerseys year, nike running shoes but nike shoes also hollisterco the world looking forward to China's stephen curry shoes new prada outlet economic miracle oakley sunglasses cheap of the red bottom shoes year. celine outlet 2009 air max 2014 will be a prada shoes
handbags outlet

#11 Ryanjfon

Ryanjfon
  • Members
  • 6 posts

Posted 11 October 2017 - 02:25 AM

Hey, ik wil een auto kopen zonder kenteken, maar kan ik dan ook een kenteken kopen op de sloop bijv. en alles wat ervoor nodig is overzetten op die auto die ik gekocht heb?