Jump to content

Vw Caddy Maxi 4 Highline Tsi

• Please log in to reply
63 replies to this topic

#31 Den dragger

Den dragger
  • Members
  • 694 posts

Posted 22 July 2016 - 05:49 PM

View Postvariantje, on 22 July 2016 - 05:38 PM, said:

waren die van de wegpolitie dan die houden hun der soms nog me bezig he
en da kan meevallen heb het overlaatst ook voorgehad en had 7 punten die ni conform waren en da viel goe mee

AUDIgrtz

heb je dan gewoon een boete gehad en voor de rest niks ? of moest je nog eens langs de locale politie gaan om te laten zien dat het inorde was ?

want als'k nog eens langs de locale moet gaan kan'k eerst nog is langs de keuring paseren voor verlaagd voertuig :(  en terug ombouwen is geen optie ( is iets teveel werk ) .

gtrz
jurgen

#32 variantje

variantje
  • Members
  • 3,319 posts

Posted 22 July 2016 - 09:48 PM

boete was 120€
en de wijkagent is langsgeweest om te zien of hij terug op 11 cm bodemvrijheid stond en men wiele eraf waren
ik was wel gekeurd voor verlaagd voertuig daarvoor al

AUDIgrtz

#33 Den dragger

Den dragger
  • Members
  • 694 posts

Posted 22 August 2016 - 06:55 PM

inmiddels staat deze terug omhoog met de 18" Audi wielen eronder
in afwachting wat de gevolgen en boete gaat zijn :( .

ik doe nu voorlopig geen snelweg meer ....... totdat alles inorde is (uitlijning in de eerste plaats en dan pas keuring) :P .
uitlijnen gaat nog niet want staat nog niet in de uitlijn-pc van' werk ...... zo een nieuw model staat er nog niet in .

grtz
j.

#34 variantje

variantje
  • Members
  • 3,319 posts

Posted 22 August 2016 - 08:02 PM

tis te hopen dat het allemaal wa meevalt he
en da kunt ge al eens hebben me een nief model he

AUDIgrtz

#35 jelle-mk1g60

jelle-mk1g60
  • Members
  • 410 posts

Posted 22 August 2016 - 10:27 PM

Ik vind het eerlijk gezegd maar normaal dat ook een
Nieuwe auto zijn keuring voor verlaagd voertuig moet in orde zijn. Tot slot is de ophanging en wielen veranderd.
Niet iedereen is even capabel of doet het correct.

#36 zot_figuur

zot_figuur
  • Members
  • 21 posts

Posted 23 August 2016 - 09:54 AM

Je mag blij zijn dat je ni mee na de keuring moest , anders had je nog meer misserie .
Die kunne zich beter is bezig houde met deftige zaken in de plaats van tuners aan de kant te zetten we doen toch niks verkeerd ?

#37 Den dragger

Den dragger
  • Members
  • 694 posts

Posted 23 August 2016 - 06:07 PM

View Postjelle-mk1g60, on 22 August 2016 - 10:27 PM, said:

Ik vind het eerlijk gezegd maar normaal dat ook een
Nieuwe auto zijn keuring voor verlaagd voertuig moet in orde zijn. Tot slot is de ophanging en wielen veranderd.
Niet iedereen is even capabel of doet het correct.
ik sta er dagelijks in ..... weliswaar bij de jappe maar dat maakt niet uit .
en erbij het is ne nieuwe met kwaliteits verlaging en wielen (niet van de goedkoopste rommel dus) ;) ,
kon er evengoed ne TA technix onder duwen met replica's maar omdat'k hier dagelijks mee rij moet dit inorde zijn en met goei materiaal .

View Postzot_figuur, on 23 August 2016 - 09:54 AM, said:

Je mag blij zijn dat je ni mee na de keuring moest , anders had je nog meer misserie .
Die kunne zich beter is bezig houde met deftige zaken in de plaats van tuners aan de kant te zetten we doen toch niks verkeerd ?
twas toen al juist 19uur gepasseerd en de keuring was al gesloten , een klein beetje geluk gehad op dat gebied .
ik zien genoeg "nieuwe belgen" rondrijden de één week de platen op de ene auto en de volgende op de andere auto , maarja die laten ze gerust want die hebben toch geen centen ^_^ .

View Postvariantje, on 22 August 2016 - 08:02 PM, said:

tis te hopen dat het allemaal wa meevalt he
en da kunt ge al eens hebben me een nief model he

AUDIgrtz
gelijk er gezegd wordt : shit happens ;)  .

grtz

#38 Gilf

Gilf
  • Super Moderator
  • 1,337 posts

Posted 25 August 2016 - 10:08 AM

Lang leven belgie

#39 jelle-mk1g60

jelle-mk1g60
  • Members
  • 410 posts

Posted 26 August 2016 - 02:50 PM

omdat het een kwalitatieve set is hoeft keuring dan niet?
Ze lijkt uw stelling.

Gewoon keuring doen en dan hebt ge nergens last van en zijt ge verzekeringstechnisch ook in regel voor het geval er iets zou gebeuren.

#40 Den dragger

Den dragger
  • Members
  • 694 posts

Posted 26 August 2016 - 04:57 PM

View Postjelle-mk1g60, on 26 August 2016 - 02:50 PM, said:

omdat het een kwalitatieve set is hoeft keuring dan niet?
Ze lijkt uw stelling.

Gewoon keuring doen en dan hebt ge nergens last van en zijt ge verzekeringstechnisch ook in regel voor het geval er iets zou gebeuren.

kerel ,
je moet ook eens lezen wat er nog staat (een paar antwoorden erboven) .
kzal het nog eens zeggen :
eerst uitlijnen en dan naar keuring ;) .
was het risico dat'k wou nemen om dit niet te doen de eerste 4 jaar ..... maar nu zal het wel gebeuren eens de gegevens beschikbaar zijn ;) .
er is een nieuwe versie onderweg en tis daar waar'k op aan't wachten ben .
kan moeilijk ne auto uitlijnen als'k de gegevens niet heb en het vorig model ga'k niet gebruiken (wie weet wat er allemaal anders is ;) ) .

grtz

#41 Gilf

Gilf
  • Super Moderator
  • 1,337 posts

Posted 26 August 2016 - 05:15 PM

Ik denk dat we datzeker allemaal al gedaan hebben, zijt gij altijd rechtstreeks naar keuring gereden na montage door erkende garagist?

Tis nu gebeurd, pech maar komt in orde

#42 Den dragger

Den dragger
  • Members
  • 694 posts

Posted 27 August 2016 - 09:04 AM

View PostGilf, on 26 August 2016 - 05:15 PM, said:

Ik denk dat we datzeker allemaal al gedaan hebben, zijt gij altijd rechtstreeks naar keuring gereden na montage door erkende garagist?

Tis nu gebeurd, pech maar komt in orde

neen altijd eerst uitgelijnd om zeker te zijn dat ze daarop niet kunnen afkeuren en dan afspraak gemaakt bij de keuring voor verlaagd voertuig .
werk zelf in een garage dus dat is zo het probleem niet ., mag het gerief gebruiken zolang er geen misbruik van gemaakt wordt ;) .

de voorganger van deze was ook verlaagd maar zonder papieren (zaten er niet bij) , was maar een paar centimeters dus viel niet echt op ;) .

was eigenlijk van plan pas binnen 4 jaar te gaan (zoals de meeste gasten hier ) maar tzal nu iets rapper zijn , kunnen ze weer elk jaar zitten zoeken achter iets dat er niet is :) .
waarom kopen de meeste mensen ne nieuwe auto om de 3a4 jaar :P ..... om al die zever van de keuring niet te moeten ondergaan . en nog maar te zwijgen van al die oldtimers die uit de grond schieten gelijk paddestoelen ;) .

grtz
j.

#43 Den dragger

Den dragger
  • Members
  • 694 posts

Posted 13 March 2017 - 05:34 PM

vandaag een schoon briefke gekregen ..... ik mag voorkomen op de politierechtbank :( .
hier heb k eerlijk gezegd geen zin en tijd voor .......alsof dit gaat helpen als je iets mag/kan zeggen .

grtz

#44 JoelA6

JoelA6
  • Members
  • 1,059 posts

Posted 13 March 2017 - 10:08 PM

View PostDen dragger, on 13 March 2017 - 05:34 PM, said:

vandaag een schoon briefke gekregen ..... ik mag voorkomen op de politierechtbank :( .
hier heb k eerlijk gezegd geen zin en tijd voor .......alsof dit gaat helpen als je iets mag/kan zeggen .

grtz

Da ze hun in dees apenland is bezig houden met de apen, want die pakken ze hier genoeg binnen, en daar is geld genoeg voor.
En da ze is gaan beginnen met de buurlanden te volgen, en een deftige tuningwet uit te brengen.
Hier in da bekakt land, lopen ze 15 jaar achter.
Tis eigenlijk erg da ge uw eigen geboorteland moet beginnen haten.
Ik ben zeker ni fier dak nen Belg ben.
Beste is da al die ander landen is goe lachen met het kleine bescheten BelgiŽ, waar al die ministers zo trots op zijn.
Ale hopelijk krijgt ge iets te zeggen en loopt het wa goe af.
Succes!

Grtz

#45 eskimo

eskimo
  • Members
  • 1,401 posts

Posted 14 March 2017 - 03:05 PM

View PostJoelA6, on 13 March 2017 - 10:08 PM, said:

Da ze hun in dees apenland is bezig houden met de apen, want die pakken ze hier genoeg binnen, en daar is geld genoeg voor.
En da ze is gaan beginnen met de buurlanden te volgen, en een deftige tuningwet uit te brengen.
Hier in da bekakt land, lopen ze 15 jaar achter.
Tis eigenlijk erg da ge uw eigen geboorteland moet beginnen haten.
Ik ben zeker ni fier dak nen Belg ben.
Beste is da al die ander landen is goe lachen met het kleine bescheten België, waar al die ministers zo trots op zijn.
Ale hopelijk krijgt ge iets te zeggen en loopt het wa goe af.
Succes!

Grtz

Verhuizen zou ik zeggen.