Jump to content

Cleaned Dood?

• Please log in to reply
6 replies to this topic

#1 VTSke

VTSke
  • Members
  • 2,901 posts

Posted 31 May 2017 - 09:46 AM

Nu de al 1,5 jaar oude toppic door spam bots was overgenomen en nadien verwijderd, maar een nieuwe... Hoe ziet de toekomst van cleaned eruit? Wat wordt er nog aan de spam gedaan? Is er op 1,5 jaar iets meer gedaan dan een nieuwe moderator aan te stellen?

#2 (denbinst)

(denbinst)
  • Members
  • 415 posts

Posted 06 August 2017 - 06:53 AM

Na dik 2 maand nog steeds geen antwoord, en totaal geen beweging meer... buiten van de spambots dan :D
Jammer want ik kwam hier graag... toch lijkt het mij toch mogelijk van als alles gemoderniseerd word, er word wa reclame gemaakt en een degelijk beheer aangesteld van forums toch nog in leven te houden.
Blijft naar mijn mening hoe dan ook overzichtelijker dan fb ofzo

#3 dimma man

dimma man
  • Members
  • 2,201 posts

Posted 06 August 2017 - 07:20 AM

Het is een ramp hier, maar er word blijkbaar toch niks aan gedaan.

#4 patje007

patje007
  • Members
  • 2,666 posts

Posted 08 August 2017 - 06:26 PM

dead ...

#5 green dragon

green dragon
  • Members
  • 1,215 posts

Posted 08 August 2017 - 08:24 PM

Zo dood als een pier.  Is ook ergens begrijpelijk.  Tijden veranderen.  Generaties komen en gaan.  Zie maar naar de teloorgang van de immens populaire discotheken en het ontstaan van de mega-festivals nu.  Binnen tien jaar ziet de maatschappij er weer helemaal anders uit.  Dan kijkt de huidige generatie weemoedig terug naar hun super tijd op de festivals en rijden allemaal in een hybride of elektrische kar rond :-)

#6 cLeAnEd GoLf BoY

cLeAnEd GoLf BoY
  • Members
  • 5,212 posts

Posted 08 August 2017 - 10:29 PM

Jammer idd, velen maken geen projecten meer, of het is via FB, ikzelf heb het nog even geprobeerd via hier, maar idd constant spam.
Voor de meeste gaat het om gezien worden op meetings, en altijd maar meer veranderen..

#7 dimma man

dimma man
  • Members
  • 2,201 posts

Posted 09 August 2017 - 06:33 AM

als ze dieje spam hier al eens zouden weg houden, zou het volgens mij al een beetje beter gaan hier.